tisdag 7 oktober 2008

Hemma!

Äntligen är jag hemma igen och det är så skönt!
Har ju inte varit hemma sen förra torsdagen (Fredagen var hag ju bara hemma på morgonen innan jag åkte till skolan).
Känns riktigt skönt som sagt även om jag har mycket att göra. Har sprungit runt och hängt in kläder i garderoben och packat upp allt.
Så kom jag ju på att vi har engelska glosor tills imorgon som jag är aldeles för trött för att orka plugga in, lyckat. Ska det fortsätta såhär kan jag ju bara säga hej då MVG ...

Men skolan var ju ganska smärtfri idag, först film på svenskan som vi fick igång efter alla om och men, dom med engelsk tal+ text eftersom vi inte hade någon dosa till dvd:n.
Så iväg på UF kick off som var lite segt i början men blev riktigt roligt på slutet när det kom in två killar och prata lite och de skojade massor så jag skrattade som jag vet inte vad!
Träffade på en gamal favoritlärare också, Clarre :) Fick en jätte kram och ett trevligt samtal med honom, saknar honom så mycket!
Anton kom också för att lämna min älskade mobiltelefon så nu kan man sms till mig igen!
Så tillbaka ill Fanny för att hämta all packning och sen handla lite snbbt med mamma och sen hem!

Nu måste jag försöka plugga ...


Veronica

Inga kommentarer: