tisdag 7 oktober 2008

God Morgon

Jag vaknade faktiskt hela 45 minuter innan väckarklockan skulle ringa så känner mig jätte duktig faktiskt :) det bästa är nog ändå att jag faktiskt var pigg när jag vaknade.
Vi gick och la oss runt halv 1 inatt och jag somnade som en stock och har sovit hela natten!

Nu sitter vi här och läser igenom lite bloggar men jag ska snart skölja av håret lite och börja fixa till mig så jag inte kommer försent bara för jag fastande vid datorn.
Börjar med svenskan 11.25 då vi ska se på någon film.
Så kl 14 är det dags för UF kick off!
Efter det är slut vid 16 så ska jag hem till Fanny igen och vänta på att mamma kommer så jag kan få med mig alla saker hem och hoppas på att jag inte glömmer något ;D

På tal om det så ska jag möta Anton lite före 14 för att få tillbaka kin älskling (mobilen), tydligen hade jag glömt ett nagelack också. Jag antar att det är så att ha mig sova över, då får man räkna med att jag lämnar kvar halva mitt rum ;D


Veronica

Inga kommentarer: