torsdag 4 september 2008

Vilken dag ...

Precis som jag anade igår så blev ju den här dagen ganska onödig också. Fast endå är jag väll på någorlunda bra humör, konstigt.
För det första så kan jag inte gå den där foto kursen som jag velat för vi hade missuppfattat varandra, trodde den var på torsdagar, men den var på onsdagar. Så är väldigt besviken på det, ville verkligen gå den kursen ...
Så är Erica sjuk så jag kan inte göra något på vårat företag direkt, har med mig kameran så ska väll fota lite. Fast det har jag ingen lust att gå runt i hela stan och göra hela dagen ...
Så ska prata med Lars om att få åka hem istället nu när mamma endå är i stan.
Fast med min otursdag så kommer väll han att vara sur och säga att jag inte får det.
Jaja, ett problem till är ju att jag är så smart så glömde sladden till att lägga över bilderna på skol datorn hemma så kan ju inte lägga in bilderna heller.
Jag har en lyckad dag jag :)

Men nu ska jag ta och leta upp lars och lägga till de största Puppy Eyesen jag har så jag kan få åka hem!

Hungrig är jag också förresten ....
Men jag har knappt ingen träningsvärk sen dansen i alla fall , det är ju en bra sak :)


Veronica :)

Inga kommentarer: