torsdag 4 september 2008

Skönt

Fick sluta tidigare för Lars skulle endå iväg på möte på eftermiddagen.
så jobbade på lite med företaget till lunchen, käkade och åkte ut och blev upphämtad av mamma och mormor. Kom hem runt 13.00 vilket var väldigt skönt faktiskt.
Har legat på soffan och kollat lite i tidningar och så har jag lagt in de få bilder jag tog idag, blev bara lite på Nicce & Olle som posade som bara den!


Olle & Nicce

Ikväll har mamma och jag fått biljetter till förhandsvisning av Patrik 1,5, den börjar kl 21.00. Ganska sent, båda vill ju se den men tror inte vi kommer orka det tyvärr, så får se om det blir bio eller inte ikväll.
Nu funderar jag faktiskt ärligt talat på att lägga mig på soffan igen, slå på tv:n eller något istället, har absolut ingen lust att sitta framför datorn känner jag.


Veronica :)

Inga kommentarer: