tisdag 23 september 2008

TRÖTT!

Jag är så trött så jag tror att jag sover fast jag är vaken, låter det klokt?
Somnade sent igår och så har jag inte sovit så bra inatt heller, vaknade en gång av att Anton låg och pratade om någon himla bok som han undrat om jag läst?
Haha, han pratade på så glatt och jag svarade bara med "Schhh" så slängde jag handen på för munnen på honom , tro inte att han blev tyst för det ;D
Men som tur va så somnade han om sen i alla fall!

Så nu sitter jag i skolan igen och typ sover, har svenska först och sen skulle vi haft personlig försäljning men läraren är inte här så blir förhoppningsvis att åka halv 1 bussen hem idag!
Sköööönt!
Hur fint väder det än kommer bli idag så ska jag ta på mig myskläder och krypa ner i soffan och titta på One tree hill hela kvällen med min chipspåse!
Mys!

Nu börjar vi ...


Veronica

Inga kommentarer: