måndag 22 september 2008

Hos Anton

Nu ska jag säga förlåt för at jag inte har skrivit något idag och för att det inte har kommit upp ett Göteborgs inlägg som jag har lovat.
Anledningen till det är för att i skolan så jobbade vi på med webbdesignen så tänkte jag sitta och skriva när jag väntade på att bussen till Anton.
Så när jag kommer till biblioteket så funkar inte internet på min dator, helkonstigt!
Hur jag än gjorde så fick jag det inte att funka.
Men så är det!

Nu till det roliga idag :)

När jag vaknade idag så var jag ganska seg men så fort jag klev ur duschen gjorde jag en helomvändning och allt blev på topp!
Jätte pigg och på as bra humör så det var skönt.
Så till skolan där Julia började idag, mycket trevlig tjej :)
Hade webbdesign först där jag gjorde klart uppgift 2, så pratade jag lite med Tom (lärare) om mitt & Ericas UF och det kommer gå sa han!

Efter skolan så käkade vi lite och så följde jag med Julia till andra john bauer skolan för att visa henne vart hon skulle läsa matte, pratade ganska mycket vilket var trevligt :)
Sen så satte jag mig ju å som sagt på biblioteket, vilket gjorde mig på lite sämre humör men jag roade mig med harpan och Icy Tower istället.

Så bar det av till Anton där jag befinner mig nu!
Har varit ute med hundarna och gått lite och lite sånt :)<3


Veronica

Inga kommentarer: