torsdag 25 september 2008

Torsdag igen

Asså det där med rubriker tycker vi inte om ;D
Så svårt att komma på något bra!
Men nu var det inte det jag skulle prata om ...

Har egentligen inte så mycket intressant att skriva förutom det jag har gjort.
Lite bättre humör nu när Anton kommer i helgen, det ska bli så mysigt så ni anar inte!
Blir säkert mjukisar hela helgen ;D

Så har jag städat, plockat i ordning, dammat, hängt in tvätten och bäddat rent. Duktigt av mig tycker jag allt!
Belönade mig själv genom att låsa in mig i badrummet och ha lite minispa med ansiks- & hår mask, skrubb och lotion!
Väldigt välbehövligt så nu känner jag mig riktigt fräsch!
Skulle egentligen behöva fixa lite med naglarna på både händer & fötter också, men idag känns det som överkurs ;D

Små ser lite på idol nu i väntan på mat.
Första gången jag ser det i år faktiskt!
Så hänger inte med så mycket men den blir nog bra i slutet, finns ju endel som har ganska bra röst har jag hört så blir intressant att se vilka som blir kvar i slutet.

Tänkte att jag skulle få ihop ett inte negativt inlägg för en gångs skull, men jag måste bara säga att jag har fruktansvärt ont i magen, ingen aning om vad det är :S
Jaja, slut på klagomål nu!

Nu ska jag snart äta :)


Veronica

Inga kommentarer: