fredag 26 september 2008

Hos min ängel

Sitter återigen hemma hos min ängel Fanny som alltid tar hand om mi gnär jag inte har någon annanstans att ta vägen ;D
Nejvars, idag var det faktiskt bestämt att jag skulle hit efter idrotten.

Körde fotboll idag vilket inte gick så jätte bra med ryggen, men jag försökte och i slutet när vi körde Two touch (Man får bara nudda bollen två gånger i taget) så gjorde jag 3/4 mål i vårat lag så det var riktigt nice faktiskt ;D

Som sagt så åkte jag direkt hem till Fanny när vi slutade runt 10.10 och här sitter jag nu och svullar i mig halva deras kök känns det som , haha!
Har fått en tallrik med knäckemackor och en stor kopp té!
Riktigt mumsigt :)

Ska börja kolla upp och planera lite till att jag kanske ska ha idrottslektionen nästa vecka.
Ska då köra lite dans typ, men blir mest nog mycket stretch och lite övningar för att komma in i steet attityden och sen ska jag försöka hitta lite fakta om street att prata om, hoppas det blir bra!

Nu ska jag fortsätta mumsa i mig mina knäckebröd!
Klockan 3 kommer Anton :D<3


Veronica

Inga kommentarer: