tisdag 9 september 2008

Sällskap!

Annica ringde precis och sa att hon & mamma skulle träna enda tills kl 21.00 ikväll, hur fan orkar dom?
Jag som hade hoppats på att mamma skulle komma hem nu vid halv åtta.
Känner mig helt ensam, behöver verkligen sällskap nu.
Har så tråkigt och vet inte vad jag ska göra. Har legat i soffan sen jag kom hem, gick ut ett varv runt huset med kameran knäppte av två bilder och gick in igen. Har absolut ingen lust med någonting.
Jag vill ha sällskap!

Mest av allt vill jag att Anton ska komma hem, saknar honom så enormt mycket nu. Känns som han har varit borta i en evighet och så är det en evighet kvar tills han kommer hem.
Fast det är nu när han är bortrest som jag faktiskt inser hur det skulle vara utan honom och det är inte roligt måste jag säga.
Älskar honom så mycket, vill aldrig vara utan honom!

Men nej, då ska jag väll fortsätta ligga här tills klockan blir 21.30.
Lovade att laga mat också tills hon kom hem så får väll resa mig upp lite före.


Veronica

Inga kommentarer: