onsdag 10 september 2008

Onsdag

Vi lever!
Det har varit det stora samtals ämnet i skolan idag, om att Big bang ska återskapas. Jag vill inte tänka mera på det så därför tänker jag inte skriva mera om det. Tänker bara säga att jag kommer vara nervös hela dagen och imorgon vid kl 12.00 kommer jag säkert sitta och tjuta och hoppas på att vi överlever dagen.
Vill ha måndag nu så det kan vara över och Anton äntligen är hemma från Italien!

Förövrigt idag så har vi haft Logistik där våran första uppgift var att spela ett spel där vi skulle köra med en lastbil på en bana under 1 minut. Alla har där med suttit hela morgonen och tävlat om vem som kan göra det snabbast.
Har varit ganska kul att sitta och höra på oss hur mycket vi har svurit ;D

Nu ska vi ha engelska, vilket inte kommer att bli lika kul. Ska sitta och se på film först och sen prata om filmen.
Efter skolan blir det att dra runt lite för att sedan gå på dansen 17.30!
Får se om jag slänger in nått mera inlägg, annars kanske vi hörs ikväll!


Veronica

Inga kommentarer: