fredag 12 september 2008

Problem...

Alltså,
Det här med att hålla sig vaken till en film, det är absolut helt omöjligt!
Annica kom ju ut här för att vi skulle ha lite film mys som jag skrev förut. Vi käkade mat, kollade lite på bloggar och dukade upp med chips, godis, läsk och 27 Dresses filmen.
Runt kanske 40 minuter in i filmen sitter jag, Annica & mamma på rad och SOVER!
Det roliga var att vi vaknade precis samtidigt i slutet i alla fall, så bara stängde vi av och plockade in allt gott igen.
Så åkte Annica hem, fortfarande lite halvsovande, mamma ligger kvar och sover i soffan och jag sitter här och anstränger mig för att inte somna igen.

Gick faktiskt lite bättre när jag hörde att mobilen klingade till inne vid sängen och jag ser att jag fått ett till sms från Anton, "När jag kommer hem äre jag som sover hos dig :-* Typ tisdag till måndag eller något :-)"
Ohhhh, vad jag saknar honom!
Jag vet att jag tjatar om det , men det får ni fanimig stå ut med ;D
Så förhoppningsvis är det han som kommer till mig på tisdag!
Fy fan, måndag kommer bli ett rent helvete kan jag ju säga redan nu, så ni är beredda på det haha!

Men nej, nu ska jag ta mig upp från soffan för att borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och låsas att Anton ligger brevid mig och myser <3
God Natt!

Veronica

Inga kommentarer: