lördag 13 september 2008

God Morgon!

Har varit vaken i ca 20 min ;D
Kom bara upp ur sängen, kollade om mamma var hemma (vilket hon inte var) och sen slängde jag mig på soffan igen med datorn.
Haha, vilket liv jag har.

Har MTV på nu också och hjälp vilken irriterande tjej det var som pratade på TRL nyss!
Nu kom Akon upp på scen, gjorde inte saken bättre...
Men idag så blir det bara en lugn hemma dag, antar jag?
Känns lite konstigt att bara ligga hemma en helg utan något planerat, har ju haft något varje helg i en evighet känns det som.
Men nästa helg drar det igång igen då det blir Göteborg från fredag-Söndag, så blir det en sväng till Ullared på vägen hem!

Idag då, blir nog bara att ligga här, kanske spela lite sims och om jag orkar kaaaaaaaanske jag fotar lite, solen skiner och jag börjar få tillbaka lusten att fota lite som tur är!
Imorgon natt kommer ju Anton hem!!
Nu ska jag ta och se vad det finns till frukost och sen ska jag väll, hmmm starta andra datorn också ;D


Veronica

Inga kommentarer: