måndag 8 september 2008

Kristallen 2008

Blev att se kristallen idag faktiskt, första gången som jag ser nästan en hel gala.
Råkade dock somna till i typ 2 minuter, men vaknade av att Erica skickade ett sms och så skrev Nathan nästan precis samtidigt på msn så här fick man inte sova ;D

Men till Kristallen nu, har faktiskt inte så mycket kommentarer om vinnarna.
Det enda jag vill säga är att jag tycker att Jessica Almenäs klänning är ganska fin fast hon borde haft utsläppt hår istället för en stram hästsvans!
Ja det var allt från mig :)

Känner att jag måste sova snart, det tar verkligen på krafterna att vara ute och gå.
Nu när jag legat still ett tag så känner jag att det bara börjar att pulsera mer och mer i både benen och knäna.
Så det ska bli riktigt skönt att få krypa ner i sängen, hoppas bara att det inte blir något jävla strömavbrott inatt igen!


Veronica

Inga kommentarer: