tisdag 9 september 2008

God Motgon Happyfaces!

Idag känns det faktiskt som att det kommer att bli en ganska bra dag.
Det kanske är som dom säger att när man har en bra hårdag då är man på bra bra humör och när man har en dålig så är det en dåligare dag ...
Känner mig ganska snygg i håret idag + att det faktiskt har gjort som jag velat idag så kan ju hoppas på en bra dag.

Inget speciellt planerat idag, först skolan med svenska B och personligförsäljning.
Efter skolan ska jag nog dra ner på stan en snabbis och söka upp lite typ spets strumbyxor och vanliga svarta strumpbyxor. Sen så måste jag komma ihåg att åka med bussen hem 16.10om jag inte vill sitta i stan och glo tills mamma tränat klart vid 7.

Ska gå och göra mig klar nu, sitter här färdigfixad i pyjamaströja och trosor, kanske skulle gå så till skolan någon gång för att se reaktionerna? :)
Nej usch, det är bättre med kläder!
Frågan är bara vad jag ska ha på mig, har ofta klädångest så därför brukar jag tänka ut dagen före vad det är jag ska ha på mig. Men det gjorde jag inte igår så har ingen aning om vad jag vill ha på m ig riktigt, ska bli en överaskning om vad som väntar där i garderoben!


Veronica

Inga kommentarer: