söndag 24 augusti 2008

Sådär , Äntligen!

Sådär dom åkte hem för ca 1 timme sen. Så skönt!
Det gick väll någorlunda bra , fick 400 kr av dom.
Och så fick jag ju träffa min halv lillebror, vilken jäkla unge!
Han slogs och spottade på Magnus ( pappa ... ) och var helt odräglig.
Men men ja, vad ska man säga att det är skönt att det är över nu, blir det runt jul nästa gång då.
Förutan att Magnus undra om jag gjorde något den 6:e september och det är enda helgen där vi inte har något att göra så jag fick panik och försökte komma på något vi var upptagna med men gick inte så bra så sa bara att jag trodde jag hade något ... Han ville att jag skulle följa med in till stan och typ fira min ena halv lilla syster och sen träffa min minsta lilla syster också som jag inte gjort än.

Fast vi kom ju på att vi ska åka till Tom tits så det är bokat nu, den 6:e åker vi + Linnéa till Tom tits! :D

Nu ska jag ut ut och inviga mitt objektiv!


Veronica :)

Inga kommentarer: