söndag 24 augusti 2008

Fuck Off And Die som välkommslåt?

Jag klarade av att komma ut med bara 30 minuters försening, Applåder till mig!
Vill sova hela dagen. Men tyvärr så ska ju min andra sida av släkten komma idag d.v.s min Farmor, Pappa och sen ska jag tydligen få träffa min halv lille bror för första gången. Jag längtar, not!

Så hela den halvtimmen som jag har varit vaken har jag försökt komma på olika saker som vi kan göra så dom inte vill komma.
Här är några av mina bästa alternativ;

* Sova bort hela dagen
* Stöka till i hela huset, ruffsa till och och säg att vi har haft en röjarfest igår och mår lite halv taskigt nu. en liten spya på det hela är ett +!
* Spela Backyard Babies - Fuck off en die på högsta volym när dom kommer.
Och självklart fortsätta med andra vackra låtar som kaneke Dope - Die MF Die.
* Strejka
*Låssas ha suttit uppe hela natten (Som jag nästan gjort) Och spelat Guitar Hero och vägra släppa det förrens jag klarat allt på expert nivå.

Ja, förslagen kommer att utökas ända tills dom åkt hem.
Vilket jag hoppas att dom gör snart.
För jag är trött och jag vill ut och fota med mitt nya objektiv (Ja, du hörde rätt jag fick ett nytt objektiv ;D)
Så måste jag ju berätta mera om igår!

Men nej , nu måste jag väll aningen trasha hela huset eller tyvärr duka fram ...


Veronica :)

Inga kommentarer: