måndag 11 augusti 2008

Måndag

Idag har varit en bra dag, fast nu är jag super trött, mätt och ont i huvudet så orkar egentligen inte skriva något men kände mig tvungen att höra av mig lite ...

Sista dagen på jobbet idag, gråta!
Men det var trevligt, alla var jätte gulliga idag och sa bara bra saker som att jag är underbar och duktig och massor förutom Karl-Erik som sa att jag var en jävla svikare för att jag skulle sluta ;D
haha usch va jag kommer sakna alla gubbar&gummor där och deras humor, den slår ingen!
Fick en jätte söt glass skål typ och sen 150 kr som dom hade samlat ihop och gett till mig, super gulligt :)
Jag bjöd på cupcakes som blev jätte uppskattade!
De sa att jag gärna fick komma förbi med lite bakverk då och då, gärna varje fredag ;D

Efter jobbet åkte jag in till stan och mötte Neiis så vi gick runt och shoppade lite, trevligt!
Kollade kontot och kände mig fattig så trösta mig genom att köpa en ring från glitter ;D
Kanske inte bästa trösten, haha! Fast den är snygg.
Så skjutsade dom hem mig, gullisarna!
Så kikade Linnéa igenom mina kläder som jag skulle slänga så ville hon ha lite av dom så hon fick köpa lite av det, hoppas att hon blev nöjd :)

Och nu sitter jag här och har precis ätit, sjukt trött blev jag också så ska ta och slänga mig på soffan ett tag tror jag faktiskt ... Se lite på vänner och jaa bara ta det lugnt och njuta av det sista på sommarlovet :)
ska också försöka reda ut min ångest över vad jag ska ha på mig på onsdag!


Veronica :)

Inga kommentarer: