tisdag 12 augusti 2008

God morgon!

Hela morgonen har jag i princip vaknat och sovit i ett par timmar tills jag gick upp runt halv 10.
Trodde faktiskt att jag skulle ha kunnat sovit lite längre men nej då, Fast mer tid över tills det jag ska göra idag nämligen inget :)

Nej, det där var väll inte riktigt sant. Har ett rum som behövs städas upp i eftersom det ligger saker precis överallt som vanligt ^^
Så fick jag för mig att återigen sätta mig ner med all musik på datorn och lägga i rätt mappar, ta bort sånt jag inte lyssnar på, fixa bilder och göra om lite i musiken till ipoden och sånt små plock. Det kommer att ta tid så får se om jag orkar med att göra något idag eller om vi sparar det till någon annan dag eller år ...

På tal om musik så sitter jag och lyssnar på Backyard Babies nya skiva, Backyard Babies. Fick den av Anton igår, Har inte hunnit lyssna så mycket än men den är faktiskt ganska bra. Just nu lyssnar jag på låten Abandon och den va riktigt bra!
imorgon smäller det ju, Takida & Backyard babies i Stockholm!
Fortfarande ångest om vad jag ska ha på mig ...

Jaja, nu är det väll dags att starta dagen på riktigt med frukost!


Veronica :)

Inga kommentarer: