lördag 30 augusti 2008

God morgon läsare!

Känner mig lite halvsnuvig och ont i halsen idag.
Men det struntar jag i, för idag ska jag, mamma och Annica åka upp med en buss Till Globen i Stockholm för att se på en Mamma mia musikal!
Ska bli väldigt trevligt faktiskt, filmen var ju bra så hoppas på att musikalen också är det.

Så synd bara att jag missar Skogsröjet här hemma, känns väldigt surt faktiskt. Alla ska dit och det är verkligen super bra musik där i år som, Backyard Babies, Takida och Neverstore ....
Men Men får väll bli en annan gång.

Sitter här i sängen och riktigt njuter av att jag har fått tillbaka datorn så jag slipper sitta i min datorstol nu hela tiden!
ska hoppa in i duschen nu så fort mamma är klar. Så måste jag komma på vad jag ska ha på mig!
Jag hatar att inte veta, så brukar det ta säkert 1 timme och några 100 ombyten tills jag är klar.
Ännu mera stressigt är att jag bara har en timme på mig innan vi ska åka, och jag ska få köra ner till Söderköping!

Men nu blev det tyst i duschen så nu är mamma klar hopas jag!


Veronica :)

Inga kommentarer: