fredag 29 augusti 2008

Fredag

Har som sagt fått datorn idag, men är redan sur.
När jag kom hem och tänkte kolla igenom lite på datorn så märker jag att dom inte har installerat om CS3 paketet på våra datorer, Så måste gå tillbaka till datorkillarna och be dom installera det på datorn eftersom jag behöver Photoshop i skolarbetet.
Hoppas verkligen att dom gör det , det som är jobbigt ät bara att jag måste säkert ghosta om den och då försvinner allt som jag har laddat hem igen ...
Men men.

CS3 paketet

Förövrigt har väll dagen gått upp och ner, det bästa var att vakna hos Anton. Det sämsta är att jag har känt mig helt hängig idag och tror att jag kanske börjar bli sjuk. Sen våran långa hål mellan 10-13.30 var väll inte rolig heller, den sluta med att jag och Sofiane somnade i varsin ände av soffan i vårat mysrum.
Mamma ringde och sa att hon slutat en timme tidigare så det var skönt att inte behöva vänta på henne, så åkte ut dit.
Så åkte vi bort till Maxi för mamma ville köpa lite kläder på Kappahl och så köpte vi lite tidningar os.v.

Nu har jag varit hemma ett litet tag och känns som jag mår lite bättre, lite ont i magen bara och trött. Håller på att lägga över lite musik och sånt till skoldatorn bara för att ha något på den så länge. Blir nog en slapp kväll med film, antagligen blir det 27 Dresses som jag fick i födelsedags present!


Vad ska ni göra ikväll?

Veronica :)

Inga kommentarer: