söndag 24 augusti 2008

Födelsedag sammandrag

Jag har ju lovat lite bilder och text ifrån min födelsedags party med tjejorna så ska försöka dra ihop lite om vad vi gjorde osv.

Gotte bord och paket

Det var då Angelica, Fanny och Linnéa som kom ut för att fira mig vi börja det hela med frukttallrik, bål och lite små prat och skoj. Riktigt trevligt faktiskt , helt okej väder var det också för att vara ute lite och hålla på.
Spelade lite twister också , vilket bjöd på massor av skratt och snygga poser ;D
Så käkade vi hemmagjorda hamburgare som mamma gjort med alla tillbehör och sötpotatis!

Flickorna vid maten :)

Spelade på mitt nya Wii som jag fick också, guitar Hero legends of rock och Mario Kart, måste säga att vi var ju helt fantastiska på guitar hero ;D haha!
Så gick vi ut igen och spelade med twister och så dansade vi massor och bara hade det trevligt!
Hörde så många kommentarer och allt, kommer knappt ihåg något om vad vi sa men kul hade vi i alla fall!
Så in och spela lite mer och så köra lite sanning & konka som man bara måste göra!
Så tårta såklart också.
Sen var Angelica tvungen att åka hem medans vi andra fortsatte med våra små lekar.
Måste tacka tjejerna igen för en otroligt trevlig födelsedag :)<3

Twister spelande ;D

Tidigare under dagen så blev jag först firad av mamma på mogonen, så kom Moster och Gammelfarmor ut och på eftermiddagen kom mormor & morfar.
Fick massor av fina saker, som wii konsoll + guitar Hero + Mario Kart, Filter till kameran, objektiv, naglack, pyjamas, smycken, en korg med massor av små saker och massa mera!
Nu är det ett helt år kvar tills nästa födelsedag!
Jag längtar.

Jag och min tårta

Veronica :)

Inga kommentarer: