måndag 28 juli 2008

Värme bölja!

Det är å vart, så varmt så vi var tvungna att sitta inne och fika på jobbet idag ;D
Men jag har sagt det att man ska inte klaga nu när jag bara klagat på att det är dåligt väder så jag gör allt för att försöka att inte klaga!

Det enda jag ska klaga på idag det är att Antonen har åkt hem och att jag har ganska ont i huvudet nu när jag har suttit och läst massor med bloggar!
Men annars så har det varit en bra dag, varm och svettig!
Spelade bingo på jobbet idag och jag fick sitta och ropa ut numren så blev helt hes i halsen sen, men det var ganska kul :) En tant vann 3 gånger på raden!
Sen har vi mest suttit och plockat disk, spelade fia med knuff också men det gick inget bra så det vill jag inte prata om!

hehe ...


Men men nu har jag som sagt suttit och gått igenom bloggar och bilddagboken. Under den tiden har det faktiskt börjat blåsa lite ute så nu drar det skönt här vid fönstret.
Saknar min skoldator, skulle jag haft den kunde jag suttit ute och blivit (eller försökt bli brun).
Men det är inte långt kvar tills skolan börjar!
Så fort det har gått, fast endå känns det som att det var en evighet sen jag var i skolan.
Men nog pratat om det!

Ikväll blir det nog mest att bara sitta vid datorn och ta det lugnt. Har massor med bilder jag ska lägga in på bilddagboken nu eftersom jag äntligen fått bilderna ifrån Annica.
Kolla gärna: http://whoopsie.bilddagboken.se/p/main.html
Annars händer det nog inget, ska se om Anton kommer in på msn och planera lite om onsdag och lite annat :)

Förresten så tror jag att jag har fått solsting, för gud va sugen jag blev på varm choklad nu!


Veronica :)

Inga kommentarer: