söndag 27 juli 2008

Helgen

Har som sagt varit med min älskling i helgen och han står nu i duschen efter en ganska skön och lite smått ansträngande dag faktiskt.

Åkte ut till våran husvagn tillsammans med Annica idag och har solat och badat massor! Har varit jätte skönt och super varmt, hoppades på att bli jättebrun efter idag men än så länge ser jag lika vit ut som vanligt. Förstår inte varför jag aldrig kan bli brun.
Så har vi badat massor också, det var lite kallt först men sen var det riktigt skönt att få svalka av sig lite, Fick för oss att simma ut till en luft sak ute i vattnet också alla 3 det visade sig vara lättare sagt än gjort att komma upp på den!
Anton kom upp först efter lite trälande och sen kom Annica upp och det är en syn man aldrig kommer att glömma, Fy vad jag garvade var knappt att jag kunde simma så mycket som jag skrattade åt henne. Så sist skulle jag komma upp och jaa efter typ en kvart så var också jag uppe :)
Sen skulle vi bara komma på en skön ställning att sitta på, svårt att förklara hur det gick till när ni inte vet vad det är jag pratar om egentligen men kan säga att det var jäkligt svårt att sitta still på den och sitta skönt det kändes mest som att man var en korv i bröd som vi sa ;D
Så har vi solat massor och löst korsord.

Så åkte vi hem och käkade lite, precis när vi ätit klart ute kom det världens stört skur, så nu står som sagt Anton i duschen och jag sitter här och ska lägga in alla bilder :)
Så antagligen kommer det ett bildinlägg från helgen sen någon dag!


Veronica :)

Inga kommentarer: