torsdag 31 juli 2008

Torsdag

Vaknade upp brevid min underbaring idag, kan det bli bättre?
Jag tror aldrig jag har varit så trött som jag var när jag vaknade idag, ville inget annat än att bara mya in min brevid Anton och sova ett par timmar till!
Fast efter ca 30 min snoz så var det bara att stiga upp och försöka orka göra sig iordning lite och åka in till stan igen.

Efter att ha väntat med Anton på hans buss så åkte jag till jobbet där det har varit väldigt lugnt. Jätte lite folk och inte så mycket att göra. Eftersom det varit så varmt så är de knappt någon som vill göra något så spelade bara lite bingo idag och sen har vi för det mesta suttit och diskat ...

Efter jobbet kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Ö husby, till sjukgymnasten.
Hon kolla på ryggen igen, den har blivit bättre fast den är endå inte riktigt bra. Har fått nya övningar jag ska göra + att vi köpte en vete kudde jag kan ha på ryggen för att mjuka upp musklerna för jag var så spänd. Fick en liten massage också som var helt underbart skönt, enda tills hon tryckte på min rygg med nästan hela sin vikt så jag höll på att gå av ;D

Så hem och nu har jag suttit här, vilket inte är bra. Jag känner mig helt tjock i huvudet igen och förut fick jag värsta känslan av att huvudet bara domnade bort :S jätte läskigt!
Det för inte så värst ont i huvudet, men det känns tjockt. Är livrädd för allt vad det kan vara , vill inte ens tänka på det så säger bara att det är trötthet och värme.
La mig på soffan och slumrade till förut tills mamma ropade på mig, då kändes det lite bättre.
Fast nu sitter jag ju här igen och nu känns det sådär tjockt igen.

Jaja, ska se vad jag ska kunna hitta på något nu. Borde lägga mig tidigt idag, men det brukar ju aldrig bli så när jag säger det så säger inget istället.


Veronica :)

Inga kommentarer: