torsdag 31 juli 2008

Onsdag med Anton <3

Som sagt så var det en ganska fullspäckad dag igår, först jobbet med hambuger grillning som blev väligt lyckat, gott och stressigt ;D
Jobbade hela dagen utan någon rast, så vi i personalen sprang fram och tillbaka med hamburgaren i handen för att försöka hinnamed att äta något!
Men det var väldigt uppskattat och trevligt, dock ganska mycket getingar.
Men så trött man var när jag äntligen fick sätta mig ner och försöka slappna av lite vid 14.15.
så blev att typ halv sova lite och sedan byta om för att sedan bege sig till bussen in till city och möta upp älsklingen som kom med en stor bukett röda rosor :D <3
han är för söt han.
Anton<3


Åkte vidare till Söderköping där det till en början var strålande sol och kö in till smultronstället, så bestämde oss för att gå upp på ramunderberget först och kolla runt lite. Det var så varmt och svettigt, men vi kom upp till slut ;D
Fotade lite, pussades och sen gick vi ner igen!
Lagom tills vi kom ner och ställde oss i kön så började det små droppa lite och när det väl börja spö regna så fick vi oss ett bord som tur va :)


Söderköping


Anton åt en blueberry hill och jag åt en wienervals (?), gott var det i alla fall och väldigt mättande!
Men det var så mysigt, Tack älskling som bjöd mig på glassen <3
När vi var klara sken solen igen och vi börja traska runt lite och väntade på att mamma skulle hämta oss. Handlade lite när hon kom och sen hem där det var strömavbrott så vi (a.k.a jag) blev så himla rastlös så prata på som bara den om allt ;D
Så när väl strömmen kom tillbaka så visste jag inte vad jag skulle göra ^^
Men kvällen susade förbi snabbt, vi kollade lite på vänner och myste :)
Så somnade vi så sött sen efter en väldigt bra dag!

Det har varit helt underbara 6 månader med Anton och jag hoppas på många, många till :)
Han är det bästa som har hänt mig, vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom vid min sida, Älskar dig <3


Veronica :)

Inga kommentarer: