torsdag 17 juli 2008

Seg dator!

Jag vet inte vad det är som hänt men helt plötsligt har min dator blivit jätte seg och laggar som bara den, och jag blir bara mer och mer irriterad på det!
Hoppas verkligen att det försvinner sen när jag stänger av den ...

Kvällen har varit helt okej, packat men inte städat än ...
Fastnade framför datorn med simple plan konserten, satt och galade som aldrig förr och studsade upp och ner så nu har jag ont i halsen och är väldigt trött känner jag!
Ska bli skönt att vara ledig imorgon, fast jag endå måste gå upp runt halv 6.
Men kanske kan sova lite i bilen och sen så är det ju inte så ansträngande att åka båt så ska nog överleva :)
Men blir då som sagt ingen bloggning förrens på söndag någon gång när jag kommer hem ...
Hoppas ni står ut om det nu är någon människa som läser om allt jag skriver, är det de så ska jag säga att jag är jätte glad över att du läser min blogg, släng gärna in en kommentar :)

Nu ska jag strax sova som det brukar heta ^^


Veronica :)

Inga kommentarer: