måndag 21 juli 2008

Lite bättre

Idag känns det lite bättre efter att jag äntligen har fått sova ut ordentligt.
Lite små deppigt är det dock fortfarande, men vad ska man göra?
Jobbet har gått bra, eftersom en gick på semester idag så fick jag ta hennes arbetsuppgifter så det vart lite mera att göra idag men det är bara skönt att ha något och göra istället för att bara sitta och tjäna pengar.
Dagens bästa måste endå varit en kommentar jag fick från en av gubbarna på jobbet, "Schysst barr du har" ;D Haha kunde knappt hålla mig för skatt blev så glad att höra de :)

Efter jobbet åkte mamma och jag till stan en snabbis, gick och hämtade typ 1000 resekataloger inför nästa år!
Så ska nu spendera ett antal timmar med att bara drömma mig bort till alla dessa underbara ställen som finns i världen, synd bara att det ska vara så dyrt!

Men som sagt nu soffan med min stora hög resekataloger!


Veronica :)

Inga kommentarer: