söndag 20 juli 2008

Dålig Dag ...

Det här har verkligen varit en kass dag ...
Redan när jag vaknade visste jag att den skulle gå åt helvete.
Åskovädret som drog förbi, ligga helt ensam i sängen och bara skaka av rädsla.
Så har jag suttit hela dagen här framför datorn och bara glott så har jag fått mera ont i ryggen nu och axlarna för jag har suttit som en hösäck.
Jag har träningsvärk i hela kroppen sen vattenskoterns igår.
Jag har så extremt fruktansvärt tråkigt så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Ingen att prata med, ingen att vara med.
Tiden går så himla sakta.
Imorgon är det jobb, igen.
Imorgon är det 2 VECKOR sen jag träffade Anton.
Anton är hos sin kusin och har roligt.
Jag saknar Anton ännu mera, jag börjar gråta så mycket jag saknar honom.
Jag börjar gråta för allt känns jobbigt.
jag börjar gråta för det finns så mycket jag saknar.
Jag börjar gråta för att det inte blev som jag ville.
Nu ska jag lägga mig i soffan, gråta och gläppa fram och tillbaka på tv:n.

Inga kommentarer: