torsdag 10 juli 2008

God Morgon!

Ännu en dag med sol, dock lite blåsigare :) Man blir verkligen så glad av solen, jag känner mig på ett helt okej humör idag, väldigt trött dock eftersom jag vaknade först vid 9 av ett sms sen kunde jag knappt somna om. Fast efter ett tag somnade jag och vaknade halv 11 och kände att jag va tvungen att gå upp fast jag inte orka egentligen, men sådant är livet!

För första gången på ganska länge har jag faktiskt inget inplanerat tills idag.
Det känns lite skönt samtidigt som lite små tråkigt för jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på...
Fast nu när jag får tänka efter lite så måste jag ju packa till husvagnen i helgen, städa & plocka iordning på rummet, ladda systemkameran och nu såg jag att posten kom så måste hämta den också ;D
Så det kanske inte blir en sådan tråkig dag i alla fall, även om sakerna jag måste göra inte är dom roligaste!

Nu kurrar det rejält i magen så ska först ta något att käka!


Veronica :)

Inga kommentarer: