torsdag 10 juli 2008

Blogg planer

Har suttit och kollat runt lite på olika bloggar och fått en idé om att kanske starta en till blogg, en foto blogg.
Även om jag inte är så aktiv för tillfället med fotografering och sånt så kanske jag kan bli det om jag startar min egna fotoblogg där jag lägger upp bilder som jag tagit och lite sånt, vore det något? :)
För övrigt har jag uppdaterat lite inforamtion om mig på bloggen och lite sånna små saker.
Är lite sugen på att göra ett mera avancerat utseende på bloggen (igen) fast jag har verkligen ingen inspiration eller Ideér så blir nog inget än på ett tag ...

Idag än så länge har jag för det mesta bara suttit och läst + halv kollat lite på tv:n som står på som sällskap. Har också plockat iordning på alla saker som jag har haft legat runt om i rummet, borde damma också men det får bli en annan dag ...


Veronica :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Den är ifrån T-shirtstore :)

Anonym sa...

Vilken vacker stjärn-header! Har du sälv gjort den ? ;P

Anonym sa...

svar; okej fan vad trevligt! skönt med husvagsnsemester! :D och jag visste inte att du läste min blogg, jag bevakar dig på bdb :D

Anonym sa...

svar; okej vad lyckat :D haha men läs gärna mig dagligen (: