tisdag 24 juni 2008

Vuxen?

Idag har jag fått värsta känslan av att jag vill förlova mig, gifta mig skaffa barn och bo i ett jätte stort hus fast jag bara snart är 17 år!
Sjuk?
Ja, jag får ganska konstiga känslor när jag blir sjuk.
Men som sagt jag vill i alla fall verkligen få en lägenhet i stan så jag har något att göra om dagarna, nu har jag varit hemma i en dag och jag är jätte uttråkad! Visst jag ä sjuk också men endå ...
Jag vill kunna gå ner på stan och kolla runt när jag känner för det och kunna träffa folk när jag vill utan att behöva ha en mamma som ska skjutsa till de få bussarna som går typ 2 gånger om dagen!
Och jag måste verkligen vara sjuk men jag vill ha min egna lilla lägenhet som jag kan få gå och städa och plocka i om dagarna, laga mat i mitt egna lilla kök och bjuda över kompisar på middag och bara ha det trevligt i min lilla lägenhet som jag får inreda precis som jag vill ha den!

Snälla någon köp en lägenhet åt mig!


Veronica :)

Inga kommentarer: