tisdag 24 juni 2008

Trött

Kunde knappt sova inatt heller, har vaknat flera gånger av att det känns som att jag ska kvävas för jag är så tjock i halsen. Gav upp att försöka sova strax efter kl 08.30.
Fixa lite te och halstabletter och bädda ner mig i sängen istället och kolla på Raise your voice. Helt underbar film, absolut en av de bästa som finns! Hilary Duff är helt fantastisk i sin roll som Terri Fletcher.
Gråter lika mycket varje gång jag ser den och blir också lika lycklig.

Nu börjar jag känna att tröttheten kommer ifatt mig när jag inte har sovit ordentligt igen på ett par nätter så ska kanske ta och sova lite i soffan eller äta något kanske för magen började visst att kurra lite nu också.

Jaja, får se lite vad som kommer att hända idag. Antar att det inte kommer hända så mycket.


Veronica :)

Inga kommentarer: