söndag 29 juni 2008

Tråkigt, Film eller sova?


Nu har jag suttit här hela kvällen till ingen nytta och bara haft det så himla tråkigt!
Jag trodde att jag skulle kunna njuta va en hemma kväll själv nu efter att ha gjort så mycket men nej då.
Såg att Atomic Train ska gå på 6:an ikväll, Den filmen är så bra! Kommer ihåg när den gick som serie på 4:an för flera år sedan, det var höjdpunkten varje vecka att få mysa ner sig med mamma i soffan och se snyggingen Rob Lowe!
Har nog inte sätt filmen sen dess så funderar på om jag ska se den.
Fast känner mig så seg och på dåligt humör för att jag har det så tråkigt så egentligen är jag inte precis på filmhumör utan kanske borde sova så jag kan bli på lite bättre humör.
Dagen imorgon början kl 07.00 och ä ganska så fullspäckad hela dagen så behöver sova lite ... Kan ju faktiskt hyra filmen ...

Jaja, får se hur det blir!



Veronica :)

Inga kommentarer: