måndag 30 juni 2008

Tandläkare x2, Optikern, Stan och till Anton!

God morgon!

Jag är bara ca 27 minuter senare än vad jag hade tänkt mig och jag ska åka om en timme så egentligen ligger jag bra till fast inte så bra som jag hade hoppats på.

Idag är det en ganska uppbokad dag. Först ska jag till en tandläkare och fixa lite med tandställningen kl 10, kl 11 ska jag till en annan tandläkare på en vanlig undersökning, efter det ska jag till optikern och se om de har någon tid till en synundersökning/Boka tid, så upp på stan kolla kontot och köpa lite små saker och till sist se om Anton skulle in till stan i så fall ska jag möta upp honom annars ska jag ta en buss och åka hem till honom. Så får se hur det blir :)

Men nu måste jag gå och fixa mig, jag ser ut som ett troll!


Veronica :)

Inga kommentarer: