fredag 27 juni 2008

Hej Då Linnéa


Nu har Linnéa precis åkt hem. Har också varit väldigt trevligt!
Så fort hon kom imorrse så följde vi med mamma in till stan för att handla lite, åkte runt till lite olika ställen. Avslutade det hela med lite mat från Donken ;D
Så bar det hemåt där vi har kollat på film och suttit lite vid datorn och sånt där vanligt.

Nu är jag super trött efter att ha hållt igång hela dagen och varit jätte pigg faktiskt!
Nu gör det bara lite ont i halsen när jag sväljer och så kittlas det lite i halsen så får mina små host attacker ibland.
Det jag stör mig mest på nu det är att jag återigen har ont på höger sidan av magen, men det är inte i magen utan typ under huden precis det känns jätte konstigt.
Men men det är alltid något fel på mig så ska inte förvånas över det ;D

Nu ska jag bara ta det lugnt, kolla om det finns något bra på tv och hoppas på att min älskling kommer in på msn snart, I miss him a lot!


Veronica :)

Inga kommentarer: