torsdag 26 juni 2008

Hej Då Fanny



Fanny åkte precis hem nu, har varit en väldigt trevlig dag med lite pyssel på bloggen som sagt, Fotografering och nu även lite fotboll faktiskt.
Inte för att jag är ett dugg intresserad av fotbollen dagens match mellan Spanien och Ryssland är faktiskt den första och säkert enda matchen jag kommer att ha sätt lite utav, så var stolt över mig!

Just nu är jag helt slut, har jätte ont i halsen så det känns som hela halsen bara består utav sår. Trött är jag också eftersom jag fortfarande inte kan sova ordentligt på nätterna för att jag vaknar flera gånger av host attacker ...
Snart så ska jag väll bli frisk igen så jag äntligen kan få sova ordentligt och känna mig utvilad!

Har även haft diskussion ikväll om att jag kanske behöver ha läsglasögon eller något liknande när jag sitter vid datorn för jag får jätte ont i huvudet som om någon sitter och trycker ihop huvudet. Det blir nästan bara värre och värre känns det som också så ska försöka boka in en synundersökning snart så får vi se om det är ögonen det är fel på ...

Men nu ska jag njuta av mitt té, kanske se på en film, läsa lite och sen sova eftersom Linnéa kommer runt 10.00 imorgon och jag måste verkligen hinna duscha först så ska upp ganska tidigt.


Veronica :)

Inga kommentarer: