torsdag 10 april 2008

Vår Dag?


Som det ser ut nu verkar det bli en jättefin dag idag, Hoppas verkligen på det! de är fuktikt i gräset , lite smått dimmigt och solen som är påväg upp!

Hoppas verkligen på att det kan bli en riktig vår nu utan massa bakslag och skit! Vill så gärna ha sommar nu, längtar som bara den på en riktig varm och solig sommar. Känns som att denna sommaren kommer bli en av de absolut bästa :D


Skulle bara vilja hitta ett sommarjobb, bara för ett par veckor. men det går inte så bra har fått nej från allt jag har sökt än så länge, bara ett ställe kvar *Hoppas*

Vill få ihop pengar som jag kan ha antingen till ett objektiv och andra små saker tills i höst. Eller så ska jag lägga in de på sparkontot till körkortet eller någon annan stans tills semester pengar, får se vad det blir :)


Nu ska jag sminka mig, klä på mig och äta lite!



Veronica : )

Inga kommentarer: