onsdag 9 april 2008

Middags sällskap

Annica kom ut en stund förut för att lämna vinterdäck och sen äta lite hos oss :) Innan maten så gick vi ut på en promenad runt 4-5 km , jätte skönt verkligen och enda gången som det var uppehåll på regnet! Prata massor om allt vi ska göra under året och framtiden och sånt. Om allt som kunde hända och massor!

Baka muffins innan hon kom också , de blev jätte goda faktiskt! Både mamma & Annica har gott och ätit massor , men det blev ganska många så det ska nog räcka till fröknarna imorgon med ;D

Nu är jag as mätt efter middan och kanske en och annan muffin (A) så ska bara sitta här nu prata lite med älskling fast han är upptagen med gitarren , spela lines och sen sova. Är väldigt trött nu känner jag när jag suttit ner ett tag. Borde börja med promenader oftare om kvällarna så ska jag nog kunna sova bättre kan man ju hoppas! Fast det kommer att vara tomt nu utan Anton , har träffat honom varje dag hittils denna vecka, men inte imorgon :( kanske på fredag iaf :) <3

Nu funderar jag på en film eller sova?


Veronica :)

Inga kommentarer: