torsdag 17 april 2008

Röda tider

Klev ur duschen för ett litet tag sen och har precis målat både tånaglar och finger naglar i rött!
Eftersom våren är på ingång igen, tredje gången gillt. så tänkte jag att jag också behöver lite färg så jag kanske kan bli piggare ...

Har mått så himla dåligt idag på eftermiddagen, vet inte riktigt vad som hände med mig. Allt kändes mest piss och jag var så himla trött. Uttråkad var jag också för jag inte orkade göra något + att vi hade gjort allt vi kunde av det vi skulle göra idag.
Slutade typ 20 minuter tidigare idag med, inte för att det gjorde mig någon nytta eftersom jag endå skulle vänta i skolan till halv 4 .

Men nu är jag hemma och känenr mig lite bättre faktiskt , ska bara ta det lungt som vanligt och försöka komma i säng tidigt idag.


Veronica :)

Inga kommentarer: