fredag 18 april 2008

Ekologi

Har rast nu i skolan, inget internet fortfarande så vi snodde ett klassrum på våning 2 där vi ska ha lektion hela dagen istället för att vara i vårat.
Har naturkunskap nu och är redan klar med det vi ska göra den här lektionen så har as tråkigt igen! Men mår mycket bättre idag än vad jag har gjort förut som tur är så än är humöret på glada nivån :)

Erica och jag har suttit och gått igenom allt som vi skulle vilja äta just nu och så kom vi fram till att vi är ganska hungriga ^^ får förhoppningsvis god mat i skolan idag, något kött, ungstekt piotatis och peppar sås *Jummi*
Sen efter lunch blir det datorkunskap, ska väll hålla på med massor word & excell uppgifter om vi inte börjar med något nytt ...

Efter skolan tror jag att det blir stan så fort som Anton har slutat eftersom han ska med mig hem idag och bo hos mig HELA helgen :) <3

Men nu ska jag köra lite FoF innan vi börjar igen ;D


Veronica :)

Inga kommentarer: