torsdag 30 april 2009

Valborg

Var riktigt segt att komma upp ur sängen imorrse ... Men efter ett tag kom jag upp och åkte till skolan där vi hade redovisning av ergonomi arbete. Var klara halv tio, ganska skönt men lite segt att börja kvart över tolv igen dock så nästan hela klassen bestämde ig för att dra hem. Jag, Erica, Julia och Jenka drog upp till stan där vi fikade/lunchade i solen på fräcka frökens uteservering, riktigt nice!

Jag var i alla fall duktig och gick tillbaka till skolan för den sista lektionen eftersom jag endå inte kunde åka tidigare än kl två till Anton. Vi blev totalt fem personer på lektionen så det var ju ganska skönt, så fick vi sluta halv två som var ännu skönare!
Så blev det en solig bussresa hem till Anton där jag sitter nu.

Ikväll blir det nog Majbrasa och lite sånt skulle jag tro. Annars händer inget speciellt, Valborg är inget jag brukar fira direkt ... Men hoppas att ni alla får en trevlig Valborg i alla fall :)


Veronica

Inga kommentarer: