måndag 20 april 2009

Sjuk, sjuk, sjuk

Usch, jag stannade hemma idag för jag har legat vaken från kvart i 3 inatt och svettats och frusit om vartannat d.v.s feber.
Har legat i soffan sen kvart i sju då Anton åkte till skolan och kollat runt lite på datorn och haft på Vakna med The Voice på tv:n. Men det tog slut nu och det finns inget annat att kolla på så nu är det ännu tråkigare att vara sjuk, borde äta lite frukost men min mage är helt upp och ner vänd känns det som så mår illa nu igen s fort jag äter nått ...

Jag har i alla fall varit duktig och gjort det jag skulle gjort på dagens UF lektion så behöver inte känna någon press på att jag missar något i skolan idag. Ska också försöka läsa ut och svara på de sista frågorna i engelska boken så jag har det gjort tills på fredag också.
Lite får man gjort när man är sjuk!



Veronica

Inga kommentarer: