måndag 13 april 2009

Sista dagen på lovet ... HEMSKT!

Det tog emot lite att kliva upp idag och veta att idag är det sista dagen på lovet. Nu börjar stressen igen om att hinna klart allt i skolan innan det äntligen blir sommarlov!
Men än ska jag inte deppa ihop totalt för vi har ju som sagt en liten fjuttig dag kvar :)

Idag nu först ska jag fixa lite frukost och hoppas på att solen kommer fram lite mera så jag kan lägga mig på stuttsmattan ett tag och läsa och njuta av värmen. I eftermiddag kommer Annica ut och vi ska fira lite mera påsk genom att äta hos Mormor och få/ge dom sista påskäggen. Hoppas också att Annica har med sig min nya mobil hem idag eftersom hon varit duktig och glömt det förut :P
Annars blir det väll ett ganska lugnt avslut på dagen.
Nu, Frukost!


Veronica

Inga kommentarer: