onsdag 1 april 2009

Så härligt!

Precis nu sitter jag i solen utanför biblioteket och det är så extremt härligt!
Det är så man vill ta av sig jackan, dock har jag bara en T-shirt under så blir nog lite för kallt ...
Nationella provet skrev jag klart på 40 minuter och jag blev nöjd!
Hoppas bara att läraren också tycker att det blev bra. Alla tjejer i klassen blev klara nästan precis samtifigt så jag, Julia & Erica gick ner på stan och fikade ett tag på lindals och sen har vi dragit runt lite på stan. Har köpt en present till Anton för jag känner mig snäll idag. Spanat in en väska som jag tror skulle passa bra att ha till skolan med datorn i som samtidigt är en handväska, kostar 299 men var nersatt till 149 om skyllten hörde ihop med den väskan så det skulle bli ett riktigt kap :)

Nu sitter jag och väntar på att Anton ska komma ner till stan så ska jag följa med honom till körskolan ett tag och så får vi se vad som händer. När han åkt ska jag ringa till Fanny och åka upp till henne och hälsa på. Var evigheter sen vi träffades!
Ikväll blir det dansen, var ju sjuk förra veckan så ska bli spännande och se vad det är jag har missat där. Sen blir det bara att åka hem och ta det lugnt!

Har ni lika vackert väder hos er som det är här i Norrköping? :)


Veronica

Inga kommentarer: