torsdag 23 april 2009

Ingen lugn sovmorgon här inte


Precis som rubriken lyder så fick ju inte jag sova ut ordentligt utan någon som störde mig. Först vid åtta vaknar jag med min första hjärtattack av att jag fick ett sms av Anton, fick för mig att jag försovit mig men så kom jag ju på att vi är lediga.

Lyckas somna om efter ett tag och vaknar igen strax efter 9 av min andra hjärt attack då anton istället ringer till mig ... jag sa faktiskt att jag sov i förra sms:et :P
Jaja, kunde inte somna om så har fixat lite uppdatering i Ipoden, skrivit ut en bild till Anton och börjat fundera på vad jag ska börja göra idag.
Måste läsa engelskabok, svenskabok, fixa webbdesign, skriva frågor om intern marknadsföring samt packa och plocka lite.

Borde börja med lite frukost kanske, men jag är faktiskt inte så hungrig. Eller jag är inte sugen å frukost jag är mera sugen på middag :P haha ...


Veronica

Inga kommentarer: