måndag 27 april 2009

Filmstjärna nästa!

Slutade vid 11.15 idag efter en ganska tråkig och onödig lektion ... allt vi gjorde på tre timmar var att skriva 4 frågor, men det är måndag och då får man vara riktigt seg :)
Efter skolan blev det att gå upp till stan för att käka lite lunch med Erica & Julia, fick bli paus sallad idag.

Vid 1 mötte jag upp Anton och några till då jag lovat att ställa upp och vara med i deras lilla film de gör i skolan i skolan. Jag var en fattig flicka så jag var riktigt snygg klädd i trasiga kläder, men det gick bra tror jag dock var det varmt som jag vet inte vad när solen låg på.
När vi filmat klart åkte vi tillbaka till skolan för att byta om igen och packa ihop och mitt i all hast så bestämde jag och Anton för att jag skulle följa med honom hem också.
Vi tog en promenad och glass , finspångsgänget (Anton, Tobias, Matilda & Amanda) och jag ;D.
Bussen till Finspång var dock inte alls trevlig ... Proppfullt med folk så vi var tvugna att typ stå/sitta i varandras knä och det var så otroligt äckligt varmt!
Har aldrig varit med om något så skönt som när vi klev av bussen och det kom en rejäl vindpust...

Så nu är jag hos Anton och vi har spelat bilspel, jag vann faktiskt ett par gånger!
Nu spelar han GTA och då passar jag på att slänga in ett litet inlägg.
Nu ska vi dock ha lite sång och gitarr spelande här hemma och sen börjar det väll bli dags för sängen ... ska ju upp klockan 5.


Veronica

Inga kommentarer: