måndag 31 maj 2010

Shopping

Som rubriken säger så har jag spenderat en hel del pengar den här helgen. I torsdags åkte jag och Anton till Söderköping där jag klippte mig och så var vi en sväng på Smultronstället, super gott!
I fredags blev det en snabb sväng till Media Mark där Anton köpte Super Mario Galaxy 1 till Wii som vi har spelat för fullt. I lördags blev det stor shopping på stan för min del. Köpte byxor till jobbet, shorts, två tröjor, lite underkläder, ett linne, lite olika småsaker och en as snygg kavaj! Sprang på annica också och sen Niklas så vi gick runt lite tillsammans och sen käkade, trevligt!
I söndags åkte jag och Anton hem till mamma för att gratta henne på mors dag, blev bjudna på jättegod mat också!


Idag har jag åkt runt med mamma och införskaffat mig en ny mobiltelefon, HTC Smart. Tror den kommer passa mig perfekt så jag är nöjd. Väntar på att den ska laddas klart nu.. men det verkar ju ta en evighet!

Annars njuter jag av att sommarmånaderna börjar imorgon och på torsdag börjar STUDENTVECKAN!!!!!!!!!

Inga kommentarer: