måndag 5 april 2010

Påskhelgen

Jag har som sagt varit hemma på landet och firat påsk!
Har varit super mysigt med perfekt vårväder. Vi har ätit gott, spelat spel, varit på långpromenad, bytt till sommardäck, grillat, glasspremiär på Halvars och ätit mängder av godis!
Har fått New Moon filmen av Annica,en båtresa på Göta Kanal av mormor & morfar och så har jag fått massor av smått och gott till köket av Mamma & Håkan, tack så jätte jätte mycket!

Idag är det måndag och av en väldigt dum anledning så har det kommit massor av snö igen, vad hände med den perfekta vårhelgen egentligen?
blev otroligt deprimerad igen när jag vakna och såg snön.. det ända positiva med det är att jag kan sitta inne och skriva på mitt psykologiarbete utan att behöva stressa igenom det för jag vill ut och njuta av solen...

Hoppas alla har haft en bra påsk i alla fall, det har jag!

Inga kommentarer: