tisdag 30 mars 2010

Tisdag

En dag kvar nu sen är det äntligen loooooooov!
Ska bli så otroligt skönt, dock kommer jag vara tvungen att försöka ta minst en pluggdag på lovet ... suck. skolan idag har gått väldigt bra faktiskt, Företagsekonomi på morgonen där jag hann klart med uppgiften innan lektionens slut (kommer inte ihåg när vi fick en uppgift som gick att göra klart på en lektion sist... rekord!) och på eftermiddagen blev det inköp & varuhantering där jag , Erica och Julia jobbade på som bara den och näääääästan hann klart med alla 16 uppgifter, mycket bra jobbat idag!

Solen skiner och det är riktigt härligt väder ute, har båda fönsterna öppna så det ska komma in lite vårluft. Det ända tråkiga med idag är att Anton har åkt hem ... så är redan uttråkad .. dock har jag tvätt-tid mellan 17-21, fast de är ju inte mycket roligare ..

I väntan på min tur att tvätta så ska jag nog försöka roa mig med att spela lite wii, håller på att försöka vinna alla gubbar & bilar på Mario Cart spelet, haha ... ja, jag är beroende!

Inga kommentarer: