söndag 14 mars 2010

Söndag med den bästa

Har spenderat helgen med den bästa, eller jag håller på att spendera helgen med den bästa rättare sagt. Ligger i Antons säng som vanligt och kollar på när han spelar tv spel ... Ska snart övertala honom om att spela kaninspelet med mig istället för hans mördarspel han spelar nu, wish me luck!

I fredags var vi på bio och kollade å Alice i underlandet i 3D.
Häftigt med 3D, filmen var häftigt gjord men mer än så tyckte jag nog inte.. Helt ok film bara jeöt enkelt! Annars har vi inte gjort så mycket i helgen, jag har jobbat i fatt en religionsuppgift som jag missade när jag var sjuk, så nu tror jag inte att jag ligger efter i något ämne faktiskt!
så har vi varit ute på två riktigt sköna promenader med hundarna.

Iorgon ska jag åka hem, om det blir själv eller med Anton återstår att se, har nästan övertalat honom att följa med på aerobics igen, jag vet att han tyckte det var roligt!
Mer än så har jag nog inte att säga ... tänker bjuda på en bild på mig och min snygging också där vi visar vårat rätta jag!


1 kommentar:

Annica sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....... HAHAHAHAHAHA..... HAHAHAHA